måndag 23 mars 2009

Over my head

sammanfattning av helgen:
i fredags följde jag med tess till bollnäs för hon skulle fota robert till hennes projektarbete och ville ha sällskap. vi fick vänta ett bra tag innan karln anlände då folk tydligen inte kunde köra bil i järvsö. medans vi väntade utsmyckade vi skyltdockan som står i skolans studio, och det hela blev ett mycket djupt konstverk innan det var över. den skildrade kvinnan i dagens samhälle och hennes rädsla för att bli våldtagen! måste säga att vi lyckades utomordentligt. när robert och hans vän äntligen kom så körde de igång och det tog inte lång tid innan hon var nöjd. då vi plockat undan allt åkte vi i subarun till robin för att hälsa på honom. vi satt där och tittade intresserade på när robin försökte få igång hans nya mobiltelefon. klockan började närma sig invigning av skatehallen i bollnäs så vi trängde ihop oss i bilen och fick skjuts av robert till gumpels. robert och hans vän åktet hem till ljusdal så kvar var jag, tess, robin och kvinnan han hade med sig, som jag tror hette johanna. trevlig tjej! jag och tess drog därifrån efter inte låg tid alls, eftersom vi inte käkat något på hela dagen och var obeskrivligt ölsugna. en pizza och någon öl senare tog vi bussen till edsbyn där det vankades fest.
i lördags blev det fest igen fast denna gång med nilla. det var inte planerat och mitt huvud var på allt annat än festhumör så det blev en rätt tidigt kväll och jag gick hem till nilla och slocknade i hennes säng.

i morgon ska tobias tatuera sig igen och jag är pepp. och snart är det min tur igen!
jag vill till göteborg. känner mig tom.

nu fick jag sällskap i form utav kissemiss i mitt knä.

Inga kommentarer: